.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه دبیرمجمع نمایندگان مازندران به فرمانده کل سپاه

شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران طی نامه ای به سردار سرلشگر جعفری فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از کلیه فرماندهان و خادمان ساعی سپاه استان مازندران بابت زحمات و تلاش های خداپسندانه و جهادی به مناطق محروم غرب استان سپاسگزاری کرد.

قاسم احمدی لاشکی گفت: مردم انقلابی و صبور غرب مازندران که به واسطه بارش بی سابقه برف با بحران سفید مواجه شدند سپاسگزار خدمات و تلاش های بی شائبه همه خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی خواهند بود.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای بحران با حضور مستمر و بسیج همه ی امکانات و توان در منطقه حضور یافت و نقشی فعال و قابل تقدیر در حل مشکلات ناشی از بحران ایفا کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر چه گستردگی بحران برف در غرب مازندران مستلزم تمهید امکانات و امداد ملی بوده است اما با درایت و سختکوشی سپاهیان و بسیجیان سرافراز به ویژه سردار شاهچراغی فرمانده محترم سپاه کربلای مازندران رنج این بحران در کمترین زمان ممکن از سر مردم متعهد، صبور و انقلابی مان برداشته شد.
وی افزود: روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان در جهت تسکین آلام مردم منطقه و کمک رسانی به موقع به امت حزب ا... ستودنی است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران اذعان داشت: اینجانب به نمایندگی از مردم صبور منطقه ضمن تشکر از همه زحمات و تلاش های خداپسندانه و جهادی انتظار دارم کماکان مناطق محروم غرب استان مورد عنایت قرارگاه بسیج سازندگی قرار گیرد.

قاسم احمدی لاشکی در پایان خواستار شد: خواهشمند است مراتب سپاسگزاری مردم ولایی غرب مازندران را از کلیه فرماندهان و خادمان ساعی سپاه استان مازندران اعلام فرمائید و به نحوی که صلاح می دانید از این عزیزان تقدیر به عمل آورید.

شایان ذکر است مردم متعهد و صبور منطقه علیرغم همه مشقات متاثر از بحران برف با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مراتب دلداگی و عشق خود را نسبت به آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری ابراز نمودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهشهری 30 بهمن 1392
وقتی مردم قشر ضعیف شهر کارگری شرق مازندران بهشر روزها بخاطر سیل خانمان سوز زیر گل و لای بودند از مسولین کشوری و حتی سپاه هیچ خبری نبود فقط نیروهای سپاهی خود بهشهر و ادارات شهری در حال تلاش بودند شامل شهداری و فرمانداری و بسیج و هلال احمر حتی از امکانات استانی هیچ کمکی خبری نبود فقط دو سه تا شهر همسایه ولی از کمک شهر های غرب استان خبری نبود که هیچ بلکه شنیده شد رفتند به اسم سیل بهشر بودجه گرفتند و تو غرب مازندران هزینه کردند.
اما حالا که ویلا ها و ویلا نشین های غرب تو برف گیر کردند چطور؟ کل کشور بسیج شدند!
درسته که وسعت این دو اتفاق یکسان نبود اما به خود مولای عادلان جهان اسلام قسم نسبتش اصلا قابل قیاس در ذهن هم نیست چه در عمل.در حالی که چند روز بعد سیل بهشهر ی زلزله کوچک با خرابی و کشته های در حد سیل بهشهر حتی کمتر ٰ اتفاق افتاد همه مسولین کشوری و صدا سیما سنگ تمام گذاشتند. حال خودتان قضاوت کنید؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.